FREDAG!!!!!

Då är det fredag i gen, veckorna bara flyger fram.

Nu vill jag att arbetsdagen ska vara över (fast den precis har börjat) tur att jag har

Så underbara kunder som förgyller mina dagar, då känns dom inte så långa.

Jag började dagen med en fika med Lotta på Xoko, härligt med god latte och underbart sällskap.

Nu sitter min kund och grillas i klimazonen  med färg i håret så då han jag smita upp och blogga lite.

Undrar vad det blir för gott till middag i dag, för min del så är det tvättstugan som gäller i kväll,

Fredagsmys med smutstvätten J skämt å sido fredag är bästa dagen, för då kollar alla på

Tv och har fam. mys så då är det bara jag och en annan i huset som tvättar så bra så.

I morgon ska jag försöka ta mig till gymmet för lite morgon träning sen får vi se vad helgen har

Att bju på.

 


Kommentarer
Postat av: frida

Låter som mi fredag. Har också tvätten igång så bara att kila ner för att hänga upp fanskapet eller jag menar alla fräscha träningskläder :).

Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin helg

2009-10-09 @ 23:38:44
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback