Måndagsträning!



I går tränade jag med min pt vikarie Elionora för Pelle är ju bortrest, det var lite nervöst som första gången
jag skulle träna med pt. Men vi känner varander ganska så bra så det var inga problem.
Det var spännande att hör nya infallsvinklar på samma övningar man lär sig ju alltid något nytt.
På morgon var jag och sprang livet ur mina ben villket jag bittert fick ångra för det var sparkövnigar
mellan setten (jag som hade räknat med bara armar,rygg och mage) men där fick jag.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin Tisdag

Postat av: Helena

Jag passade på att handla lite vårblommor på hemvägen och har haft en jätteskön eftermiddag! Hoppas att du också har hunnit vara ute en liten stund och inte varit inlåst på din salong hela dagen!

2009-03-31 @ 17:38:41
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Svar: Ja man blir verkligen ledsen, kanske den här nya lagen om IP-nummer kan skrämma några. Hoppas att du får en fin torsdag!

2009-04-02 @ 09:30:38
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback