lunch dax!

Nu är det dax för lite lunch och få sitta ner en stund, det blir matlåda som jag fick med från mamma & pappa i helgen.
Sen blir det träning med Pelle i kväll, sista passet med honnom på tre veckor, för han åker till Australien.
Stackar jag är inte ett dugg avis eller så..
Men jag får träna med en kolega till Pelle så det blir spännande att se vad hon hittar på.
Tänk om man kunde få våfflor i kväll när man kommer hem, det vore så gott.
Men vi har inget våffeljärn så det är nog ingen större riska att det kommer att ske, för då måste ju Älsklingen
inhandla ett och det verkar ju lite omständigt eller????

Kommentarer
Postat av: Felicia Kristine

Det verkar en aning omständigt ;)

Postat av: Helena

Svar: Jag har verkligen slappat hela dagen och skall fortsätt så ikväll också.Jag måste nog införskaffa ett våffeljärn också, har inget! Hoppas att du får en riktigt mysig lördagskväll!

2009-03-28 @ 18:52:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback