Brud!

I dqag var jag uppe med tuppen för det skulle fixas brud på salongen i dag (bilder kommer sen)
Både hår och make skulle fixas och vi fick ta en plan B för vädret var inte det bästa för utdragna lockar.
Men det blev fint med de naturliga lockarna som kunden har.
Nu sitter jag här och väntar på att Älsklingen ska komma för bi jobbet så vi kan gå och avnjuta en
god lunch för att sedan köpa födelsedagspresent åt Eddie som fyller två. sen blir det som sagt kalas.

Veckan har bara flygit fram med sena kvällar på jobbet och sen träning med Pelle dom andra kvällarna så
det har varit dåligt med ork för så mycket annat en att ligga och titta på tv när jag har kommit hem.
Det tycker jag iofs är riktigt trist men i bland får man bara gilla läget.

Hoppas att ni får en härlig dag, det kommer en massa dagens och annat smått och gott här till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Önskar dig en skön lördag..

Postat av: Coyntha

Ja, när man har naturliga lockar så är det bäst att utnyttja dem när vädret inte hjälper mycket hehe!

Trevlig helg.

Kram

2009-06-06 @ 13:40:29
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin söndag!Vädret är ju lite bättre idag och här blir det en lång skön promenad lite senare!

2009-06-07 @ 09:40:28
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du haft en skön Söndag

2009-06-07 @ 15:22:17
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback