Trött på att vänta...

Jag är så trött på att vänta på kunder som inte kommer, så nu sitter jag här hade inte behövt
stressa från gymmet hit utan hade kunnat ta det lungt och inte behövt komma hit förrens till
kl 14 . men nu är det som det är.

Träningen gick bra, jag hade ju tänkt att förena nytta med nöje när jag står på bandet som att
lyssna på min bok som jag har köpt, men det gick inget vidare för jag hade svårt att konsentrera mig
på vad som hände och det var inget som fick min löpargnista att sparkla.
Så det blev musik i högt tempo i stället.

Snart är det dax för lunch och det blir laxrester, mums eller nått i den stilen sen kanske man hinner ta en runda runt kvarteret i solen som faktiskt lyser på oss här i Sthlm i dag.

Sen blir det styrka med Pelle i kväll, jag slutar jobba 17 så jag hinner med att ladda upp ordentligt med
mat och ingen stress innan 19 då det är dax att köra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, verkligen härligt med lite sol idag! =)

Postat av: Helena

Godmorgon! Det är ju inte klokt vad folk är nonchalanta. Jag tycker att du skall debitera uteblivna besök om det är kunder som du vet vilka de är förstås, annars blir det ju svårt. Det är oförskämt att ta upp andras tid och inte komma.Ha en jättefin dag!

2009-02-10 @ 07:22:48
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad härligt att ni har sol! det kan ju iaf pigga upp lite om det känns tungt =) Kram!

2009-02-11 @ 07:03:51
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback