Klantigt!

Det har varit dålig uppdaterning här, det har varit fullt upp med teräning och jobb så jag har varit helt
slut på kvällarna när jag har kommit hem, inte en kväll före 22.
I morse när jag packade tränings väskan för två pass först löpning och sen styrka med Pelle så
packade jag även ner det som jag sen skulle ha på  dan på jobbet.
För jag åkte till gymmet i det jag skulle träna i. men när jag sen skulllet ta på mig för att dege mig till
jobbet så har jag glömt att packa ner mina jeans så nu står jag här i min I lov ny tee med väst med nitar och gråa mysbyxor som jag dessutom hat tränat i och fick snabb tummla här på jobbet.
Snacka om att jag inte känner mig speciellt snygg eller fräch.
Men vad ska man göra jag kan ju inte gå med rumpan bar.
Hoppas att ni lyckades bättre i morse.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var inte lätt att uppdatera igår och imorse skall jag bara säga, blogg.se fungerade inte alls. Synd att du missar Top model, men det går ju i repris. Ha en fin fortsättning på dagen!

Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Goddag! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen till min sida, annars kan du ignorera detta, ha en fortsatt trevlig dag :)

2009-02-11 @ 13:01:15
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Kan Dee

Hej! Kika gärna in min konstnärblogg där jag bla postar mina teckningar! Säljer även mina egendesignade linnen/t-shirts! Kram :)

2009-02-11 @ 15:17:38
URL: http://kandee.blogg.se/
Postat av: minaya

hej hej.. Länge sen. hur är det med idg då? Kikar förbi och säger hej på dig! :D

2009-02-12 @ 03:26:03
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback