Jobbig träning!


Det var tungt som fa... i dag, varenda muskel skrek att den ville gå hem. Det blev löpning på morgonen så det tog nog ut sin rätt. Det är faktiskt skönt att målet snart är nått så det blir lite mera normal träning.
Nu får jag smörja magmusklerna med voltaren oxå sträckte nof en liten muskel när vi körde sparkar, det var så klantigt av mig att slarva med vridningen så jag får skylla mig själv.
Min kära vän M ska kolla på den i morgon när han kommer och klipper sig så får vi se hur dommen lyder.
Nu ska denna trötta kropp inta sängläge och titta lite på tv och hoppas att jag är i topp form tills i morgon.
För jag vill inte ha någon vila pga skada för det är kanske sista veckan nästa vecka med Pelle pt, det är så
deprimerande, dom får inte vara kvar på world class för dom ska ha egna anställda pt-s och det kom som en blixt från klar himmel, jag hopppas att dom hittar ett nytt gym att vara på för jag vill inte byta ut Pelle pt :(
sov gott på er.

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du inte har så ont idag i din muskel och att du får en jättefin dag!

Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin Tisdag

2009-02-17 @ 08:48:11
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback