Dax att dra i gång..

denna dag sitter nu på jobbet och sippar på min latte från Xoko, om jag inte har sagt det tidigare så säger jag
det i gen det är absolut den godaste latten man kan få.
Lagom varm, lagom stark helt perfeckt för min smak.
I går åkte Puff hem till Mamma & Pappa det var så tomt hemma när han hade åkt.
Men jag få trösta mig med att han får det bättre där så han kan få sällskap av de andra marsvinen.
Sen vet jag ju att Mamma kommer att pluttta med honnom på dagarna när han annars får vara själv när han är hos mig.
Så han kan inte få det bättre. (hoppas att det gick bra med medicinen i morse?? )
På em kommer min kund Hanna och ska ge mig masage det ska bli så härligt kan det bli ett bättre slut på arbetsdagen eller, dagens kommer i kväll.
Ha en härlig dag.

Kommentarer
Postat av: julia.

åh. det låter väl härligt med massage! har gått en massagekurs. det tycker min mamma var det bästa jag gjort;P kram

Postat av: Linda

Massage är ju alltid härligt! Det var länge sedan jag var på någon nu!

2008-10-31 @ 21:21:03
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback