Kallt..

Ja ha då var man bortglomd i gen, nu får jag snart ta i med hårdhanskarna på mina kunder som glömmer mig.
När man har egen firma så blir ju inget jobb ingen inkomst och det är ju så trist att bar sitta och vänta.

I morse var det dax att ta sig till gymmet för en löprunda, gissa hur lockande det var att bara ligga kvar en timme och softa
men jag tog mig i kragen och gick upp och det är man ju glad för så här i efter hand.
Det är så skönt att inte behöva släpa sig upp i ottan för att träna, utan ha kvar samma tid och hinna äta frukost i lugn och ro, åka in samma tid som annars och slippa stressa.
Jag har gjort om i mitt bokningschema och börjar en timme senare två dagar i veckan.
Undrar om jag har blivigt beroende av träning för när jag var hemma hos Mamma & Pappa i helgen försökte jag
klura ut hur jag ska lyckas träna när jag är där över jul, för det blir ju fem dagar som jag är borta.
Man kan ju inte släpa gymbollen på tåget med rästen av packningen, undrar om man blir poppis på tåget då :)
Jag får kolla med Pelle om han har några bra upplägg åt mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det är så kul när man har kommit igång! Jag ska upp till Stockholm den i början av december. Måndagen den 1/12 är jag helt ledig utan något jobb. Hur ser det ut i ditt schema då? Du är säkert helt uppbokad och det förstår jag när det är så nära inpå!l


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback