Helt slut....


I dag gick det så bra på träningen, jag var super taggad så vi ökade på lite på vikterna på ben och biceps.
I morgon ska jag börja skriva matdagbok, för jag tycker inte att mitt slit ger det resultatet som jag vill.
Vist har jag räknat med viktökning i och med att vi kör på riktigt hårt på styrkan men lite mera förbränning
skulle sitta fint. Det är svårt att veta hur mycket och hur ofta man ska äta när man kör minst fyra gånger i
veckan, men det hoppas jag att Pelle har en lösning på.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Ett litet tips

I tidningen Må bra finns det jättebra veckomatsedlar

Postat av: Linda

Åh, ett matproram skulle jag också behöva, jag har inte märkt mycket resultat av min träning... lite starkare har jag ju blivit och krampen i hålfötterna har jag tränat bort men man vill ju att det ska gå fort!

2008-11-05 @ 21:27:44
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Petra

Ojoj - tuff körning! Bra jobbat =)

2008-11-05 @ 23:08:57
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback