Fredagens outfit!

image1587
image1588

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja säkert! Den här veckan är första veckan på mitt jobb som jag är själv. Tjejen jag har gått bredvid slutade i fredags och vissa dagar så har jag verkligen kännt mig otillräcklig. Såhär i slutet av veckan så känns det dock bättre! Idag ska jobba på mitt gamla jobb i skobutiken och där är jag proffs så det känns bra! Haha, nej jag bara skojar, nu har det ju kommit in en massa nyheter så jag kommer nog att virra runt idag! Ha en bra lördag

Postat av: Helena

Godmorgon! Vilket fint bord. Ser jättemysigt ut och vilka blommor! Du måste vara en duktig frisör!Hoppas att du får en fin lördag!

2008-03-08 @ 09:31:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Kanonfin outfit, jag som ääälskar randigt, hihi!:)
Så klart att det känns ovant och jobbigt i början, men jag är säker på att du snart kommer in i det och att det känns toppen!! Du är ju så duktig!!

2008-03-08 @ 10:55:25
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Pia

Åh så där brukar det vara för oss alla i början, man blir ju nästan gråtfärdig över all information, rutiner osv på en ny arbetsplats - än hur kompetent man vet att man är - efter 1-2 veckor brukar det börja kännas mer självklart. Tänk på hur mkt du kommer att bidra med och kanske förbättra deras rutiner så småningom oxå, det kommer ju att gå kanon! :)

2008-03-08 @ 19:32:24
URL: http://piaks.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback