Utmanad...

Jag har blivit utmanad av Söta Mia, så här kommer mina svar...

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?

Då var jag 24år och jobbade som frisör och drev samma företag som i dag, utbildade mig till makeup artist och var sambo och förlovad med Joachim som än i dag är en god vän. Tränade tae kwondo, klättrade och gymmade en massa. Började att läsa en massa böcker hade aldrig gillat det innan.

2. Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?

Äta en god frukost på Xoko, klippa Älsklingen, färga mitt hår, ta en sväng på stan och träna.

3. Godis jag gillar?

Chips det är så gott.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Bjuda nära och kära på en härlig semester, Köpa en egen salong, nu när jag inte skulle behöva jobba så mycket så skulle jag gå en massa roliga kurser som man aldrig hinner annars. Resa och upptäcka en massa nya platser och så shoppa lite :)

5. Städer/orter jag bott i?

Katrineholm, Norrköping och stockholm. Okej,

Nu utmanar jag följande bloggerskor:

Lisa, LindaAtt ha det gott, ,Jenny , Daisy.

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Vad skoj att du gjorde utmaningen!:) Alltid lika kul att läsa folks svar på såna frågor!

Hoppas det blev en smarrig frukost. Ha en toppendag, kram!

Postat av: Helena

Godmorgon! Den gjorde jag också härom dagen, men godis biten var inte med. Hoppas att du får en jättefin helg!

2008-06-28 @ 11:55:57
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Hoppsan är det ok att jag tar tag i detta efter helgen

Jag har bara en liten paus och hamnade här Stöka inför morgondagen Dottern ska konfirmeras då

2008-06-28 @ 16:42:19
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kul utmaning den tar jag så gärna:)

2008-06-28 @ 18:19:21
URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback