Älsklingen som talar med rådjuret....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh vilken söt!! Nej, vem kan motstå sådana ögon?!

Ha en finfin kväll!

2008-06-07 @ 16:29:41
Postat av: Modesty Mia

Oj, det där var det jag som skrev!!:)

Postat av: jen

Men åh va söt.

Det har jag glömt att de tycker om knäckebröd. Det ska jag bjuda på nästa gång vi får besök :)

Ha de gott.

Kram

2008-06-07 @ 16:32:12
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att Bambi-ögon dras till varandra kan

man förstå när man ser detta.

Hälsa Älsklingen!

Kram

Sädesärlan

2008-06-07 @ 20:12:20
Postat av: Anonym

Att Bambi-ögon dras till varandra kan

man förstå när man ser detta.

Hälsa Älsklingen!

Kram

Sädesärlan



2008-06-07 @ 20:12:20



Kommentera inlägget här:



Namn:

Kom ihåg mig?



E-postadress:



URL:



Kommentar:





Trackback

Trackback-URL för detta inlägg:

Till bloggens startsida

Kategorier

Allmänt

Böcker

Citat

Dagens

Djur

Fix och trix

Funderingar.

Hotell/Resor

Hår & Skönhet

Kvällens outfit.

Manlig fåfänga

Månadens Tips!

Natur/Promenad

Presenter

Semester

Shoppat

Slappa

Smycken

Stickat/Virkat

Svar på inlägg.

Säljes

Teknik/spel

Test/tips

Träning / hälsa

Tävling

Utmanad

Veckans outfits

Väskor/Skor

Ätbart/Njutbart

Önske

Att Bambiögon dras till varandra kan man förstå när man ser detta.

Hälsa Älsklingen

Kram

Sädesärlan











2008-06-07 @ 20:18:31
Postat av: HannahSthlm

Åhhh..en bambi..de är såå söta:)

Får ibland höra att jag liknar en och finare komplimang kan man nog inte få:) ler

Själv tycker jag nog mer jag är lik en..ko..de har ju också stora ögon;) kram och gonatt

2008-06-08 @ 00:16:40
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback