Dåligt...

Här var det dåligt med uppdatering, jag har jobbat och fixat så kunderna får bli fina till nyår.
Så det har blivit sena kvällar och ingen ork att blogga när jag har kommit hem.
Men i kväll ska jag visa alla fina klappar som jag har fått, jag är så nöjd och glad över det som jag har fått.

Nu til mina älskade föräldrar, bror, mormor & morbror ett stort Tack för en underbar julelg med massor med kärlek, god mat och trevligtsällskap,Ni är bäst och Lote of love till er alla.

Älskade Älskling tack för allt fint som jag har fått, jackan värmer mig som ditt stora hjärta alltid gör, så nu kan du värma mig fast vi inte är till sammans, jag är så glad att jag stukade foten så du vågade komma fram och prata med mig där på pendeltågsstationen. Nästa år kommer att bli dett super år med dig och se upp för snart ska du få gå på en mycket trevlig kurs :)  som kommer att berika ditt liv, men jag lovar det blir ingen krokikurs.
Älskar dig av hela mitt hjärta.

Sen en stor kram till Bästa Frida för en super mysig helg även där med fina klappar,godmat och en massa mys och fix i din fina nya lägenhet, lots of love till dig.

Mina nära och kära jag är så glad att ni finns i mitt liv ni berikar det med både ris och ros och vad skulle livet vara utan er? jo alldeles trist och tråkigt. Stora kramar nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: Jen

Kul att få se sen vad du har fått för klappar :)

Ha de gott gumman.

Postat av: Att ha det gott

Stor kram

2008-12-30 @ 16:35:58
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjärtat svämmar över av värme för de fina orden. Livet vore inte alls detsamma utan dem man älskar.

Gott Nytt År!

Kram från Alla nära och kära.

2008-12-30 @ 16:38:02
Postat av: Linda

Vad spännande med en kurs... det måste vi få höra om sen!

2008-12-30 @ 21:19:47
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Vill önska dig ett gott slut och en riktigt bra nyårsafton!

2008-12-31 @ 12:25:42
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback