Presenter!

Presenter

God morgon på er!

ja i morse vaknade man ju extra tidigt, för man skulle ju ställa om klockan.

Nu är Mamma & Pappa är på besök från Katrineholm, vi ska gå på mässa.

(Dom hade ställt klockan åt fel håll så de var två timmar förtidiga.)

Sen ska mina små Älsklingar följa med dem tillbaka till Katrineholm

på höstlov.

Köpte lite små tackpresenter för att dom tar hand om Älsklingarna.


Ätbart/Njutbart


I går åt vi super god lunch på Rich måste tipsa om det.

Jag åt klisterband ( isterband) med stuvad potatis.

Kan varmt rekommenderas.


Kommentarer
Postat av: Linda

hmm, isterband. Det får vi på jobbet ibland.. jag har precis lärt mig äta det men stuvad potatis är ingen favorit! Hihi, vad synd om dem att det hade ställt klockan fel!

Postat av: Carolita

Spännande, har aldrig ätit isterband...

2007-10-28 @ 17:48:36
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Milla

åh, vad hungrig jag blev...

2007-10-28 @ 18:45:17
Postat av: Modesty Mia

Tror jag ätit isterband någon gång och jag har för mig att jag tyckte det var gott!!:) De ljusstakarna är underbara, har själv en röd. Stämningsfulla!:)

2007-10-28 @ 18:47:37
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback