Måndagens & Tisdagens outfits!

  Dagens

Måndagens.


Flower Jeans från H&M.


Flower Nytt linne från Filippa K.


Flower Ny tröja från Filippa K.


Flower Halsband från Marc by Marc Jacobs.


Flower Armband från Fars och Hermes.


Flower Skor från Skopunkten.

Dagens

Tisdag


Flower Linne från Filippa K.


Flower Kavaj får H&M Trend.


Flower Scarf från Hermes.


Flower Armband från Fars & Hermes.


Flower Jeans från Diesel.


Flower High heels från Nilsson.


I måndags kväll blev det träning det var inte planerat men en kund avbokade

sin tid så jag kom från jobbet tidigare.

Det blev 30 min på bandet och sen ett funkpass var helt slut när jag kom hem,

så jag somnade redan vid 22 tiden.


I dag blev det träning igen ett danspass som jag inte har varit på tidigare så det var

lite trixigt men det gick ok.

Nu ska jag softa lite framför tv:n med mina små marsvin.


Ha en bra kväll på er, vi ses i morgon.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Gillar verkligen de utsvängda jeansen... Måste leta efter ett par åt mig själv.

2007-10-02 @ 21:27:33
Postat av: Att ha det gott

Fint Jeansen var SUPER Jag vill också träna men mitt knä vill inte Om du vill finns det en rabatt kod hos mig nu

Postat av: Erika

Fina outfits :)

2007-10-03 @ 18:48:18
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Vad härligt det låter med träningen, jag har inte kunnat träna på ett tag eftersom jag haft en så envis förkylning, frustrerande!! Kalasfina outfits, du klär verkligen jättebra i vidare jeans!!

2007-10-03 @ 19:50:22
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Julia

svar: visst va den söt ;D
gillar dina jeans på första bilden! jäklar va snygga dom va

2007-10-03 @ 23:23:35
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback