Ledig!

God morgon på er!


Nu ligger vi i sängen och funderar på vad vi ska hitta på i dag.

För vi är lediga,
Vi skulle ju ha åkt till Grekland denna  vecka.

Jag streckade i mitt boknings block redan i aug för att slippa

ändra en massa kunder.
Men tyvärr fick Älsklingen ta hand om

ett problem på jobbet som måste lösas för kunden ligger ute med

en massa stålar, så det blev inget ledigt där inte.

Synd men vi får njuta av dagen och jag ska bara jobba ons-torsd

så jag ska inte klaga.
 
Dreaming 


Kommentarer
Postat av: Erika

Tråkigt att behöva ställa in en resa. Hoppas att ni kommer iväg en annan gång!
Ha en bra dag.

Postat av: Anonym

Du får säga som Ida i Rasken:
En sa´inte räkna ut någe´i förväg
för det blir aldrig så.
Men,ge inte upp. Det kanske blir fler
tillfällen. Då bjuder nog Älsklingen på
resan som kompensation. (???)
Kram
Skatan

2007-10-08 @ 15:35:10
Postat av: Linn

Det där lät ju inte så kul =/ Hoppas ni hittar på ngt mysigt istället! <3

2007-10-08 @ 15:46:00
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se
Postat av: Jen

Men oj va tråkigt att det inte blev någon Greklands semester. Nu som man skulle vilja ha lite sol och värme. Skönt att du är ledig till på Onsdag. Vila nu och njut ordentligt. kram

2007-10-08 @ 17:35:55
URL: http://jenfager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback