Ledigdag!


Jag har varit ledig i dag skulle ha gott på färgkurs men den var redan uppbokad

när jag fått tag på den sista kunden.

Men det blev en mycket bra dag ändå.

Film     
TV 2

Jag började med att äta frukost med Älsklingen,
sen hamnade jag framför tv-n tittandes på dessa härliga filmer, mycket nostalgi i dessa.


DagensDagens


Sen begav jag mig till söder för en sen lunch på Ljungrens och sen strosade jag runt

i förd detta:


Jellybeans Favorit koftan från Filippa K.


Jellybeans Stickad ullklänning också den från Filippa K.


Jellybeans Linne från Filippa K. (mycket Filippa i dag)


Jellybeans Scarf från Mulberry.


Jellybeans Halsband från MJ armring från Hermes.


Jellybeans Strumpisar från Falke.


Jellybeans Ullsockor från herr avd på H&M.


Jellybeans Stövlar från Zara.


Shoppat    Off The Rack

Tog mig till Fridhemsplan och letade upp Mint & Vintage en super mysig

butik med hemma hos känsla fick med mig lite sköna ting där ifrån visar i morgon

Fix och trixFix och trixSewing

Väl hemma blev det ett avsnitt CSI och sen tog jag tag i min sy hög som har

väntar på mig mycket länge men nu är det gjort.

Hår&SkönhetPainter
            

Har även fixat fossingarna med fint lack från Cerative färgen heter Satin Sheets.

Nu ska jag krypa upp i soffan hos Älsklingen och störa honom i programmerandet.On The Cheek


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Låter som en TOPPEN dag
själv har jag varit på stan med doter och letat vinter jacka På H&M såg jag en klänning och sa till dottern Åhh där är den där snygga klänningen som Tindra har
Tänk att det känns som om man känner varann lite genom bloggar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback