Fy på mig!

Sen jag började träna i sommars ha jag varit så dålig på att äta bättre och mer.

Vilket jag vet att ju mer man tränar desto mer ska man äta men inte då.

Det har resulterat i en o önskad vikt uppgång och det var ju inte min mening

med träningen utan att må bättre, bli piggare och orka jobba utan att få ont i ryggen.


Så att äta fil, flingor och två knäcke mackor till frukost o middag och slänga

i sig en macka på stående fot till lunch är ingen hitt när man tränar 4gånger i veckan.


Men i dag var M hos mig och fixade håret och kollade min matdagbok som jag har

fört i två veckor han var inte så nöjd med hur jag äter så nu får jag skärpa mig.

Upp till bevis att jag är vuxen nog att laga mat. tack Magnus för din hjälp.


Men slarvade redan samma dag, han inte med lunchen i dag så jag var så

hungrig nu när jag kom hem att jag snabbt bytte om till mysigare kläder medans

Älsklingen var snäll och fixade mat åt mig, så jag glömde bort att ta en dagens.

 
Hungry 

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Aj Aj Aj Äta rätt är VIKTIGT

Postat av: Helena

Tack
snälla du, vad fint skrivet. Tyvärr har jag bestämt mig för att sluta, men kanske startar en ny blogg och hör av mig i så fall. kram Helena!

2007-11-09 @ 11:41:20
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Skärpning kvittrar Fågel Blå.

2007-11-09 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback