Ny serie från Lòrèal professionnel

196709-60

Skydda ditt hår som du skyddar din hud.
Att solens skadliga effekter på huden ska tas på allvar är det knappt någon som tvivlar på längre.
 Men visste du att uv-strålning också är den främsta ytter orsaken till att håret bryts ner? Förmodligen inte.  
En rad faktorer som t,ex vatten, styling, färgning, blekning och permanent försvagar hårets motståndskraft mot uv-strålninen. 
Resultatet blir ett livlöst, poröst och trassligt hår som är svårt att reda ut.
För att behålla ett vackert och friskt hår i solen behöver det vård ? men också ett effektivt skydd.
Därför har Lóréal professionnel tagit fram serien Solar Sublime som består av :

     Vårdande och solskyddande schampo.

    Återuppbyggande och solskyddande balsam i mousseform.

     Djupverkande och solskyddande intensivkur.

    Fettfri solskyddande  leav-in spray.

 

Tänkte att min kära mor skulle få bli testpilot för dessa produkter,eftersom det doftar ljuvligt av persika och hon älskar det.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Gud va bra!! Jag köper bara schampo från L´Oréal Professionell! Det bästa som finns. Har du testat de där nya stylingprodukterna Playball. De är såå söta. Jag har den rosa och blå burken, luktar mumma!

Postat av: Helena

Jo dom har vi på jobbet, så jag använder dom dagligen. Älskar ocå den rosa och den gröna. sen kan man mixa och blanda med andra produkter.
Tack för kommentaren

2007-03-17 @ 21:04:35
Postat av: Anonym

Jag ställer med glädje upp som testpilog.

"Modern"

2007-03-21 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback