Nu är den här!

196709-20 

Nu har expansionspaketet Året runt äntligen kommit till The sims 2.
Nu kan dina simmar gå ut och ha snöbollskrig, hoppa i lövhögar och
bada i poolen med den nya rutschkanan.
Du måste även hålla koll på sin sims temperatur för att slippa förkylning, solbrännorOch nysningar.
Varför inte odla grönsaker och laga god och hälsosam mat.
Så blir dina simmarNöjda och glada. 
Jag Väntar på installation, har lånat ut mina skivor,  dom behövs  för att installera om allt..
Sen ska minna simmar få upptäcka tjusningen med olika årstider.

Kommentarer
Postat av: Inka

Sims är super! Håller mig sysselsatt i oändlighet ibland... Visst är det kul?!

2007-05-30 @ 14:20:28
Postat av: Rebecca!!!!!!!!!!

Hej! ja bara undrar om jag kan få den koden som är på sims 2 året runt? Jag har tappat bort den fodralen men har fortfarande skivan! Skulle vara as schysst om det gick! Du kan skicka koden till: [email protected]
Puss o Kramisar <3
P.S: Har du sims 2 djurliv, sims 2 happy holiday och sims 2 superstar så kan du skicka med dom koderna också för jag vet lixom inte var fodralen är!!! Kram <3

2007-08-27 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback