Lördag

Det var länge sedan jag har längtat så mycket till helgen som denna vecka.
Vi var på frisyrvisning i tisdags det var mycket inspirerande återkommer med ett inlägg om det.
Tog med Lisa min frisörskolelev på hennes första visning.
Tror att hon fick ut lite av det,någonstans ska man ju börja.
Trevligt var det i alla fall.
Vaknade i onsdags med en hemsk smärta i nacken, som inte vill ge med sig.
Överkonsumerade linnement plåster Så nu har jag ett snyggt rött brännmärke över hela axeln.
Så det har inte varit en dans på rosor att jobba denna vecka, speciellt när jag står med armarna i luften hela dagarna.
Men nu är det ju lördag och det har varit en härlig dag.
Vi började med en HÄRLIG helgfrukost på
Xoko, sen bar det av till Centralbadet för Idrottsmassage för min nacke.
Det hjälpte så där, tyvärr missade dom älsklingens tid, det blev något fel vid bokningen så han fick ingen massage.
Sen strosade vi runt på stan hittade lite trevliga fynd. 
Nu är jag ensam hemma,det är sällan jag är det så jag passar på att njuta, sitter här med alla fynd som ni snart ska få spana in. 
Njuter av ett glas vin och lite nötter. Mycket trevligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback