Hur kan man glömma!

196709-83196709-87196709-86

Att lägga ut allt detta.
När modet hade sjunkigt till botten och allt hopp för att hitta en brun skin jacka hade lämnat mig.
Hittade jag denna underbara skapelse i en liten ljuvlig butik på söder, på en tvärgata till Götgatan.
Butiken heter Wardrobe och har en mycket trevlig och hjälpsam personal.
Ni måste besöka denna mycket mysiga och trevliga butik.
Skinn jackan fick jag av älsklingen och den är från märket [numph] hoppas på varmare väder så den kan få ut och röra på sig snart.
Sen fyndade jag linnen, det är något som jag förbrukar i massor.
Dom slits förfärlig snabbt på jobbet.det kommer en massa stickigt hår överallt som inte försvinner i tvätten, och vem vill ha sticks på magen?
Vit t-shirt med brunt tryck från Monki. Som förövrigt öppnar ny butik på Götgatan nästa vecka.

Brunt linne från LOGG H&M.

Off whiet linne med spetskant från Cheap Monday.

Grönt/ Off whiet linnen från Organic cotton  från H&M.

Vitt linne med små bruna Monkisar på från Monki.

Off whiet t-shirt med Gula ansikten på Från Wardrobe.

 

Kommentarer
Postat av: Miss F

Fint/roligt halsband på bilden, var finns det att ev köpa?

2007-03-24 @ 19:16:01
Postat av: Helena

Glömde helt bort det, Glasögonen kommer från H&M.
Hade på mig det i går kväll och är mycket nöjd.

Trevligt att du tittade in :)

2007-03-25 @ 10:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback