God morgon!

God morgon och glad midsommar på er.

Kommer ni ihåg att jag sa att det skulle vara jordgubbar i mina föräldrars land
nästa gång jag kom hem?
Pappa har precis varit ute och plockat och dom smakar himmelskt gott,
som en blandning  mellan jordgubbe och smultron mums.

Vad ska ni göra en dag som denna?
Vi ska fira min mormor som fyller år i morgon.
Synd att det inte ar något höjdar väder, jag hade hoppas att mina småstrumpor
skulle kunna vara ute i trädgården och käkat gräs.


 
Flowers 

Kommentarer
Postat av: Jen

Vad gott med egna odlade jordgubbar. Glad midsommar på dig. Vädret verkar inte det bästa med varför bryta traditionen :)

Postat av: Erika

GLAD MIDSOMMAR!!!
Ha en undebar dag!
Kram!

2007-06-22 @ 10:25:53
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Erika

Jag ska fira midsommar med min syrra och hennes familj. Än så länge skiner solen här och jag hoppas på att den kommer att göra det hela dagen=)
Glad midsommar!

2007-06-22 @ 10:32:34
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: Annelie

Glad midsommar på er! Hoppas ni får en bra dag trots regn. Vi ses väl imorgon? Nåt fik måste ju vara öppet...
För oss bär det av ut till Markus föräldrar alldeles strax. Tjohoo!
Kram Annelie och Markus

2007-06-22 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback