God morgon!

God morgon på er, hoppas att ni har sovit gott.

Jag sitter i sängen och ska snart gå upp, jag blev precis serverad frukost.
Det är jag som fixar frulle i veckorna men på helgen behöver jag bara ligga
kvar och vänta, härligt.
I dag har vi lite att fixa en bröllopspresent och en present till en liten nyfödd kille
som inte fått något namn ännu (älsklingen har blivit farbror i onsdags)
Men först måste jag cykla och köpa hö till mina småstrumpor.

Älsklingen har hittat vårt nästa semestermål, under frukosten tittade vi  
på ett program om Svalbard, han blev lyrisk och sa att dit ska vi åka.
Han älskar vintern med all snö och kyla, men jag är högst tveksam.
Men vist vore det spännande att se djurlivet men snön och kylan hm.

  
  Shiverjag vill inte se ut så här på min semester, men nu tar det sig på tvn
nu visas ett program från dödahavet och ett spa hotell, det passar mig mycket bättre.
  Nu blir det duschen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Älsklingen som har blivit farbror!
Ha en skön helg.
M+P

2007-06-16 @ 10:34:59
Postat av: Anonym

SPA vid Dödahavet låter väldigt fint.
Där fryser man i alla fall inte.
Kram
M.

2007-06-16 @ 10:36:49
Postat av: Inka

Döda havet låter toppen! Själv får jag nöja mig västkusten, men det är ju inte så dumt det heller... :)

2007-06-16 @ 11:59:08
Postat av: Angelina

Jag röstar på Svalbard, tror att det är grymt fint där. En riktig naturupplevelse!

2007-06-16 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback