Äntligen!

Äntligen fredag, det var nog länge sedan fredagen var så efterlängtad.
Nu är det bara att genom lida två hemska veckor till innan allt
ugnar ner sig på jobbet, alla vill ju komma innan semestern.
Jag har trollat med tider nu så jag hinner inte med något annat än att jobba.
Vi är kort om folk på jobbet för av sex personer är vi bara tre som jobbar heltid.
Dom andra är mammalediga vilket gör att trycket med kunder och telefon
slår hårt på oss som är här och det är både jobbigt och frustrerande.
Speciellt när det inte funkar på en arbetsplats, jag har inte valt att skaffa barn,
men blir ändå drabbad.
Men vi får trösta oss med att snart är det semester.
Vi har promenerat hem och nu har jag tvättstugan har även belönar mig med en mycket god pizza.

 Eating Pizza 


Kommentarer
Postat av: Liselotte och Isabelle

Mmmm vad gott!
Tack så mycket för justeringen av frisyren! Kramar

Postat av: Milla

Hoppas du får en skön helg!
Själv har jag belönat mig med en god middag och en kväll med bara friidrott - Bislett Games från Oslo.

2007-06-15 @ 20:22:00
Postat av: Inka

Hoppas du får en mysig helg!
Om vädret tillåter ska jag besöka mormor och morfar, de bor mellan Båstad och Hovs Hallar (jättevackert!). Åh, kan det inte bli sol?!

2007-06-15 @ 20:28:16
Postat av: Nina

tack. ja hoppas det ja med :D

2007-06-15 @ 20:50:48
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sabor

JA äntligen är det helg igen ;)

2007-06-15 @ 21:29:31
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Kerstin

Ja, tack och lov är det helg. Hoppas bara på lite fint väder!

2007-06-15 @ 23:00:32
Postat av: Erika

Ha en jättetrevlig helg!
Kramis!

2007-06-15 @ 23:12:17
URL: http://www.misserikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback