Söndagskväll & Måndagmorgon.

SemesterSemesterSemesterSemesterSemester

Sista kvällen och jag vill inte åka hem, kan tänka
mig att stanna ett tag till, men allt roligt har ju ett slut.
Jag får helt enkelt åka tillbaka snart.

Bild 1 Kvällens Klänning från H&M Trend, väska vintage
och high heels fån Zara.

Bild 2 Här kommer ett smakprov till dig Pappa på mat från buffén.

Bild 3-4  Vi letade upp Bono efter middagen och bjöd honom
på kex och vatten, det var uppskattat.

Bild 5 På väg från reggae baren för att hämta badkläder
det blev ett kvälls dopp för mig i havet.

 SemesterSemesterSemester

Bild 6 Morgonens Linne & väst från H&M, kjol från H&M och ballerinas från H&M
Halsband Marc Jacobs och armring från H&M.

Bild 7-8 Vi hittade våran vän Bono och han fick lite vatten och de
utsmugglade sockerkakornafrån frukosten.
 Det var två barn som lekte med Bono och dom har och gett honom mat varje dag.
Tur att veta att han är i trygga händer nu när vi åker.

Nu blir det packning och ett sista dopp i pollen när vi ses nästa gång är vi hemma, ska försöka
ta med lite sol hem.

Kommentarer
Postat av: Jen

Va fin du var i den outfiten. Jag gillar den :) Förstår verkligen att du inte vill åka hem. Fin resa ni har haft och jätte fina bilder :)

Postat av: Milla

Jättefin klänning och jag gillar skorna! Ja, synd att ni måste åka hem, men det ser ut att bli lite bättre väder här hemma... men man vet ju aldrig. Hoppas ni haft det toppen!

2007-07-30 @ 08:19:33
Postat av: mia dh

Men visst är det Lefkas ni är på? Känner igen en hel del iaf, hade en av mina bästa semestrar där. Ha det gott:)

2007-07-30 @ 09:02:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Elin

Vist är de tråkigt att behöva åka hem... men vi får hoppas att ni lyckas ta med lite sol hem.

2007-07-30 @ 10:14:56
URL: http://www.blueeye.blogg.se
Postat av: Inka

Jaaaaa, ta med sol hem :)

2007-07-30 @ 10:16:02
Postat av: Ellinor

Nä men gu vilken söt liten! Japp, jag håller med ovanstående- ta med solen hem!

2007-07-30 @ 11:45:25
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Nina

va har du för solfaktor med dig ??
hunden är ju sååå söt.. hihi..

2007-07-30 @ 14:49:39
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Erika

Va god maten såg ut!
Kramis

2007-07-30 @ 15:44:46
URL: http://misserikah.blogg.se
Postat av: Angelina

Usch vad en vecka går fort...

2007-07-30 @ 16:50:28
Postat av: Annelie

Hej på er!
Hoppas ni har haft det underbart. Det ser ju verkligen ut så på bilderna i alla fall. Jättefina! Kanske blir det lite finare väder nu när ni kommer hem också. Ha det fint nu! Vi ska ut och grilla hos Samba-Mattias ikväll...
Kram Annelie och Markus

2007-07-30 @ 18:02:29
Postat av: Kerstin

Gillar klänningen!!

2007-07-31 @ 01:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback