Test/tips

image40

Lägger ut mina Test/Tips igen föe er som inte har läst dem. För inlägger ligger bara kvar månadsvis. Trist


 Nu har jag hunnit prova Olivkrämen två gånger, och jag har en fin gyllene

färg.... Men att använda den som en varje dag kroppskräm (som den faktiskt rekomenderar) blir nog inte så bra, för jag är lite flammig. Men som en brun utan sol och med exfoliering innan blir det nog bättre. Betyg: (1/5)


 Primern från Lumene är kanon, det har gått 8h och har inte behövt bättra på pudert ännu.

Det är mycket bra, den sjönk in i huden fort, lätt och det var mycket lätt att

applicera fondation. Så det blir toppbetyg: (5/5)


 Duschkrämen luktade mycket gott o löddrade bra på svampen, den skulle även vara bra

för vintertorr hud. Svårt att svara på efter en tvätt o preparerad med olivcrèmen.Betyg: (3/5)


 Parfymen från Versace var ingen hit, doften försvann väldigt fort. Den var spårlöst borta

redan efter 1h. Synd.Betyg:  (botten)


 Mascaran höll vad den lovade, inga jättefransar, men separerade och fina, men för det priset kan man hitta en bättre.Betyg: (3/5)


Nu har jag även testat locktången från OBH, Den är lätt att använda och mina lockar blev stora och glansiga. Det finns två storlekar på munstycket och det är lätt att byta. Trasselrisken är liten efter som det går att dra tillbaka piggarna. Jag köper faktiskt hellre OBHs locktänger till jobbet för oftast är dem bättre än dem från våra grossister.
Betyg:(5/5)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback