Tisdagens outfit!

DagensDagens

Cat 17Fin fin klänning som jag har fått av mina små Marsvin ( den är från H&M )

Cat 17Halsband av Frida, fina julklappen.

Cat 17Klocka från CK fina julklappen från Älsklingen.

Cat 17Armband från Hermes.

Cat 17Strumpisar från H&M.

Cat 17Hem stickade raggisar från Lenas Mormor.

Cat 17MC-boots från Wedins.

Lilla bilden

 
Cat 17 Fin scarf oxå den julklapp från Marsvinen.

I dag har jag och min Bror gjort min Mormor glad.


Vi har följt med på katolsk högmässa, det var spännande.

Vi fick ett papper som skulle tala om var vi var i gudstjänsten

men jag insåg snabbt att inget stämde för jag sa hela tiden fel sak

vid fel tillfälle, var det amen så sa jag halleluja typ.


 Dom hade en fin nunna som såg ut som en fin pepparkakasnunna
i brun dräkt med vitt snöre i midjan, skulle vilja ha ett kort

på henne, sen sjöng vi för fulla muggar( varför är det alltid någon/några

som ska sjunga så högt att man inte kan sjunga med).


 Cheers  Ladies Night 
Men nu bär det av på Juldagsfest, det blir trevligt.


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Ännu en UNDERBAR klänning

Postat av: Sussi

Vilka snälla marsvin! ;)

2007-12-27 @ 14:33:42
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback