Tisdagens & Onsdagens outfit!

DagensHår&Skönhet

Tisdagens


 
Chocolate Klänning från H&M Trend.


Chocolate Halsband från MJ.


Chocolate Strumpisar från Wolford.


Chocolate Raggisar från ????


Chocolate MC-boots från Wedins.


Här kommer även en bild på mitt ny klippta hår, bet blev inga stora

förändringar bara lite toppar.


Dagens

Onsdagens


Chocolate klänning från H&M Trend.


Chocolate Kofta från H&M Trend.


Chocolate Halsband från MJ & armband från Hermes.


Chocolate Strumpisar från H&M.


Chocolate Raggisar hemstickade av en kund.


Chocolate Stövletter  från H&M.


Nu har vi avnjutit en härlig frukost på favorit stället Xoko.

I dag blir en jobbig dag för min stackars näsa rinner som en kran.

Det är jobbigt när man ska klippa och får springa ifrån hela tiden.

Typiskt.Sneezy

I kväll måste jag hinna kolla vad ni har haft för er dom senaste dagarna
innan jag stupar i säng.

3D Magical Snowman

Kommentarer
Postat av: Per

Hej!
Har en liten fråga... Vet du någe om det finns något som heter Hudvårdsguiden i Linköping???
Googlade på Hudvårdsguiden. men hitta inget där.
Du kan ju maila "svaret" om du har lust.

Mvh

Per

2007-12-19 @ 15:12:07
Postat av: Linda

Alltid lika fin!

Postat av: Erika

Svar: Ja han är riktigt bra!!

Snygg outfit!!

2007-12-19 @ 21:01:42
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: Att ha det gott

H&M trend borde ge dig STOR bonus som bästa reklamen Visst hittar du MYCKET snyggt där
Jag får nog liv att vara klar med julklapparna eftersom försäkringskassan är sååå elaka mot mig

2007-12-19 @ 21:05:03
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Du är alltid så himla fint klädd, jag blir så inspirerad!:) Och supersnygg i håret blev du också. Vad härligt att vara nyklippt, även om det inte är nån jätteförändring!

2007-12-19 @ 21:37:53
URL: http://modestymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback