Hej igen!


Här har det jobbats i dagarna två, det kändes att man hade varit ledig.

Jag var helt slut när jag kom en på kvällarna, somnade tidigt i soffan,

Kul sällskap jag är eller???


Jag har även hunnit med att knäcka min ena tå, så nu är den i hopp

tejpad med sin granne, det knakade fint när den slog i ett hörn.

Typiskt mig, kunde inte hålla mig detta året hellre utan att ha av något.

Men det är ju inte näsan och det tackar jag gudarna för, inget jag

vill uppleva i gen.


I dag ska vi strosa en sväng på stan, bara fika och softa lite, ingen rea för mig.

Orkar inte med allt folk och köer till provhytter, nej fika får det bli.


 
Eating Pie 

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Nej men usch! Och aj!! Vad synd om dig. Hoppas tån läker fint. Önskar dig en riktigt mysig dag med mumsig fika!:)

Postat av: Att ha det gott

Men aj då Stackare Hoppas du får en trevlig dag i allafall

2007-12-29 @ 12:06:20
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback