Funderingar kring året som gott.

Allmänt

 
Crystal Ball Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Köpt en dator.


Crystal BallVilka länder besökte du/ni?

Grekland.


Crystal BallVilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?

23 Nov, för då sa jag upp mig, både sorligt och spännande.


Crystal BallVilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?

" Alone med Heart" som jag aldrig trodde jag skulle få höra

igen, mycket ungdoms minnen av den.


Crystal BallBlev du kär under 2007?

 är redan kär möjligt vis blev Jag  Kärare om det räknas.


Crystal BallVad gjorde du på din födelsedag?

Jag och Älsklingen var på Centralbadet och var ute och åt middag (snart dags i gen).


Crystal BallVad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

Att slippa pendla för det var jobbigare än jag trodde, så har i efterhand.

Det märktes inte när jag var mitt uppe i det.


Crystal BallTre ord som sammanfattar året?

Kärlek, Nya mål, Utmaningar.


Crystal BallVad var mest utmanande under 2007?

Att skriva texter och låta andra läsa dom, här på bloggen.

Blev alltid retad i skolan för min dyslexi.


Crystal BallÅrets bästa konsert :
  Depeche Mode.

Crystal BallÅrets låt
: kommer inte på någon ( just nu Inga kan älska som vi  oxå en gammal goding)

Crystal BallÅrets flipp
: Greklandsresan.

Crystal BallÅrets flopp
: Allergi.

Crystal Ball Årets bästa shopping
: Mycket bra har detta år bjudit på.


Summera år 2007
:

Det har varit ett mycket bra år med ny tag med dans och träning, mycket kärlek och ett uppbrott (jobbet) mycket trevligt har hänt.

Hoppas på ett mycket givande 2008 med nya utmaningar och lärdomar inte minst på nya salongen, mycket kärlek och kanske någon trevlig resa.


Kommentarer
Postat av: A

Gott nytt år!
Till världens underbaraste tjej.

LOVE YOU!

/A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback