Fredagens outfit!

Dagens


 
Dog 14  Skjorta från Mint & Vintage.


Dog 14 Halsband från MJ.


Dog 14 Kofta från Odd Molly.


Dog 14 Jeans från Rock And Republik.


Dog 14 Stövletter från H&M.


Fix och trix

Kolla in skillnaden på en och samma modell av

scarf, den ska ha samma färg sättning.

Är det jag som är färgblind eller?

Det är min kompis Frida som köpt dessa men en ska lämnas tillbaka.


 Partly Cloudy
Äntligen fredag och jag är ledig, gick upp tidigt för att åka in till stan

måste köpa nya strumpisar tills i kväll, ska på julbord med nya jobbet.

När vi kom ner till t-banan var det totalstopp och uselt väder.

Så jag vände hem igen och tvättar litet och hoppas att kaoset har lagt

sig om en timme.

Såg att jag vunnit en tävling som Linda hade på sin blogg, vad jag blev glad ,tusen Tack!

en väl behövlig vinst.


 Spaz   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad "fiknyken" jag blir.
Vad var vinsten?
Svalan

2007-12-07 @ 12:22:29
Postat av: agnes

Tack för din snälla kommentar!
men du förstår, läxorna förföljer mej :(
Jag trodde jag skulle vara lite ledig nu i helgen men vi fick 2 till måndag :/ över helgen!
Fast imorgon ska det bli julmarknad så ! Det ska bli jättekul!
vad ska du göra i helgen!
Kram!

Postat av: Att ha det gott

Hoppas du får det trevligt ikväll
Jag vann ochså en tävling idag på stylistonlines kalender

2007-12-07 @ 15:07:35
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: agnes

Åh! Så trevligt! Hoppas du får det kul!
Kraaam!

2007-12-07 @ 15:34:35
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: Anonym

fint =)

2007-12-07 @ 15:51:25
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback