Fix och trix!




Fix och trixFix och trix

Så här fint blev det på våran dörr piffade till kransen med extra blommor och kulor,
Så här såg grisen ut innan the total make over, nu har han öron, riktiga ögon
och en liten fin svans och stilig rosett.
gissa om han blev glad.

Fix och trixFix och trix


Fix och trix

Kolla in vad fin min dator blev det var detta som fanns i packetet, älsklingen
hjälpte mig att slära till det, jag blev mycket nöjd med resultatet.

Fix och trixFix och trix

Nu har vi testat ny glögg från Konsum och det har samma namn som ett
marsvin som jag hade förut. hon var Svinets första sammbo.
Så vi tillängnar det till henne.

Ätbart/NjutbartMarsvin

Hoppas att ni har haft en trevlig första advent.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så fint du har pyntat. Så stilig "Nasse" blev.
En mycket lyckad make over.
Söt blus!
Ha det bra!
M.

2007-12-03 @ 16:06:44
Postat av: Nina

hejhej.. allt bra med dig? :D

Postat av: Frida

Å vad fin julgrisen blev och wow vad snygg datorn blev:) Kramar!

2007-12-05 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback