Shoppat!

Shoppat

Intervjun gick bra fick öva på min engelska och det var
ju bra, men jobbet passade inte mig riktigt.
Det ska öppna ett spa på Planet fitness och då ska dom ha en
liten salong på spat, men det innebar att jag skulle driva salongen
som min men följa spats öppet tider och jag har ju bestämt mig
för att jobba mindre, inte mera sju dagar i veckan mellan 7-20.
Sen var det lite annat som inte kändes bra.

Vi tog en runda på stan och inhandlade favorit duschgelen från  Kiels och
fick en massa härliga prover på smått och gott, sen blev det en handtvålfrån philosofy , efter en lång eftermiddag avnjöt vi en god drink sen hem.

Nu sitter jag på den inglasade balkongen med en rinnande näsa (jag har tagit
Astragalus kära mamma) och myser med marsisarna.

  
Messy Sneeze 

 

  

Kommentarer
Postat av: Kitty

En god drink är ju aldrig helt fel... Trevlig helg!

Postat av: sanna

ha en bra kväll!

2007-08-25 @ 19:44:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Elin

Jo jag är därifrån. Kul att du käner till de. Hade en jätte mysig dag när vi var där =)

2007-08-26 @ 08:56:33
URL: http://www.blueeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback