Onsdagens outfit

  Dagenslunchpromenad  Lunch 


Flowers Solisar från Prada.

Flowers Tee från Doe med my little ponny på.

Flowers Halsband från M J.

Flowers Armring från H&M.

Flowers Väska från Mulberry.

Flowers Shorts från H&M.

Flowers Sandaler från Wedins.

Vi intog en lunch i solen på vintervikens Trädgårds café.
Det är så mysigt där, fast det är tyvärr inte lika
bra nu när det  nya ägare.
Men men  man får vänja sig vid förändringar.

I går kväll kollade jag på en massa program som Darling Frida
hade spelat in åt mig medans jag var på semester.
Så nu är jag uppdaterad inför kvällens avsnitt.
Tack!

Kommentarer
Postat av: agnes

Väldigt fiina bilder!

Postat av: Elin

Ser jätte mysigt ut =)
Tack för alla dina kommentarer i min blogg =) Tur du skriver, knappt någon annan som vågar...

2007-08-01 @ 15:28:35
URL: http://www.blueeye.blogg.se
Postat av: Kajsa

Aaa, tror att jag har det där armbandet fast i den mörka versionen. Diggar det stenhårt och funderar på att köpa det ljusa med. :)

2007-08-01 @ 16:31:07
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du tyckte de var bra:) Allt för dig vännen, kramar!

2007-08-02 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback