Äntligen!

Äntligen fredag, började dagen med ett yogapass.

 Meditate 

Sen bar det av till jobbet och en god frukost på Xoxo.
Jag har bestämt mig för att bli stor och stark på deras mackor.
Det blir tyvärr mycket lunch på stående fot, inte bra.
Slutade redan kl 16 det tillhör mitt NYA liv gick på en dans klass på gymmet.
 Dance 
Ny koreografi, mycket kul men svårt så här första gången.
Måste köpa nya dansskor har bara för salsan och samban så det
ska jag fixa i morgon, nu blir det slappa och ladda för nya pass.

  

Kommentarer
Postat av: Malin S

Jepp vi bor i ett tvåvånings radhus från -55 som vi nu fixar lite med. Kul att du gillar det =)

Postat av: Nina

nej usch va jobbigt!! vet att man kan få sådana utslag av stress. själv har ja böjvecksexem. det sätter ju sig lite överallt. men det är jobbigt då det kliar i håret hela tiden.. =/
ska du kanske åka till grekland igen, guuud så härligt.. ja kommer berätta allt när ja kommer hem, det lovar jag! kommer dock inte blogga där nere. ska hålla mig borta från det tänkte ja.. kan bli så stressad av bloggen ibland??? helt sjukt..men nu ska ja bort från allt.
å det inkluderar bloggen. vet inte hur ja ska överleva *S*
Ja hoppas du får en trevlig helg och att du är ledig!! så du kan vila upp dig lite!!
kram på dig!..

2007-08-17 @ 20:16:06
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback