Shoppat!

196709-190196709-186196709-189

Var på Wardrobe och hittade denna underbara skapelse, var egentligen inne för en annan kjol som jag hade sett i tidningen Modette med paperbagwaist men den hade inte kommit.
Då visade Ida mig denna kjol och jag föll direkt.
Den är från Nur Rock at Voigt & Vartiainen.
Det var snygga detaljer på kjolen, knappar för hängslen och mycket väl skräddad.
Älskar när det jag handlat packas in snyggt i silkespapper, det blir så mycket trevligare när man kommer hem och ska packa upp.
Sen bar det av till C/O Stockholm och hittade ett grått linne från Vanessabruno.
Det kommer att bli snyggt ihop med gympisarna från Convers.

  

                                                                                                                                                      


Kommentarer
Postat av: Mia

De har så otroligt mycket snyggt på Wardrobe Stockholm! Kjolen är kanon! Har nog likadan skinnjacka som du...:)

Postat av: Helena

Gillar deras utbud starkt.

2007-04-15 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback