Kiehl´s test.

Nu är mitt  Kiehls test över ,dessa produkter Har jag testa och här kommer mitt utlåtande:

Original Musk bath and shower liquid body clenser
- En mild och effektiv flytande rengöring, lätt, mjuk och löddrande lämnar huden mjuk och smidig.
 En helt underbar dusch crème, luktar helt fantastiskt och löddrar härligt. Det enda minuset är priset. Men smakar det så kostar det.

Creme de corps- Kiehl´s älskling, för mycket torr hud som behöver extra vård.
 En bra men hudcrème, men jag tycker tex. Att det finns många andra som är minst lika bra, tex.  Winter cosy  från Aco.

Ultimate strength hand salve ? För torra, aktiva händer, en rik, fyllig konsistens med massor av näring och fukt. Vårdande och skyddande för händerna.
 Detta är en höjdare för mina torra händer, det blir ju några hårtvättar om dagen.
Händerna Blir mjuka och återfuktade, crèmen går in i huden snabbt.
Ett minus för doften den luktar som Hellosansalva.

Foaming non- detergent washable clenser- En lätt löddrande rengöring för normal och fet hud. Lämnar inga spår.
 En mycket bra rengöring, löddrar bra och tar bort alla sminkrester i ett nafs, lämnar inget kladd runt ögonen.
Bra tycker jag som inte vill ha en massa olika rengöringsprodukter.

Ultra moisturizing cream with scrub particles- En fyllig, lyxig crème med fina korn som kan användas för exfoliering av både ansikte och kropp. Lämnar huden mjuk, slät och väl förberädd för fukttillförsel.
 En helt ok skrubb, med små korn, bra att den går att använda både på kroppen och i ansiktet.

Ultra facial cream- Skapad med inspiration från våran populära klassiska formula En 24 timmars fucktcreme som används dagligen. Huden blir mjuk och smidig.
 En mycket bra ansisktscrème som smälter in i huden snabbt och lätt, mycket dryg och härlig konsistens.
Kan varmt rekommenderas.

Produktinfo fån Kiehl´s .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback