Bloggens vara eller icke vara.

  
Nu sitter vi på Mc Donald?s och tar en kaffe och jag bloggar, har kommit fram till att jag är beroende av att blogga på min blogg och att läsa andas bloggar.
Trodde aldrig att detta skulle hända just mig, jag som har känner ett stort hat till datorer.
Men det hatet är nu bortblåst och datorn har blivit min vän, så nu sitter jag här med datorn och kämpar mot tiden som tickar.
 många inlägg att skriva, många bloggar att läsa.
Hur ska detta sluta.
Nu ska vi upp och fira Frida som fyller nästa vecka, det ska bli så mysigt att träffas det var längesedan.
Saknar alla mina vänner som är kvar i Katrineholm och jag är i Sthlm.

Frida kom och hälsa på mig snart, en helg i Sthlm med massa shopping!!! Saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig med i massor!
Vi måste bestämma en helg -SNART- så jag kommer
upp och vi tar ett -långt- pass på stan, med
shopping & fika och kanske en god rosa drink som avslut på våran "tuffa" dag;)
KRAMAR!

2007-04-06 @ 23:11:46
Postat av: Helena

Det låter som en toppen ide tycker jag, det får bli snart.

2007-04-09 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback