Sol!!!

I går han jag inte njuta av solen, hade en riktigt tight eftermiddag med sex klippningar
efter varandra. så där blev det ingen rast eller ro.
Men i dag slutar jag redan 17 så ska jag inte gå till gymmet så blir det en härlig
promenad hem med Älsklingen.
Skulle ha tränat med Magnus i dag men det blev inställt så om jag planerar rätt så kan jag hinna med
att träna på den tiden och få njuta av solen efter jobbet.
Men vi får se hur jag gör för tiden skulle även behövas användas till att handla födelsedagspresenter.
så träna eller presentshoppa det är frågan.
Hoppasatt ni får en härlig dag.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att du får en fin dag

Postat av: Linda

Ja, vi satt ute och åt lunch igår och det var så skönt! Idag tror jag bestämt att min pollenallegi har blrjat smyga sig på men det får det vara ärt när det blir så skönt ute! Ha en bra torsdag! Kram, kram

2009-04-02 @ 07:22:43
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback