Undrar?

Många undrade hur jag har råd med alla mina väskor.
Jo jag sparar så klart, och några av väskorna är presenter.
Denna samling är inte skapad över en natt.
Man får jobba hårt och mycket för att ha råd och spara till saker man vill ha.
Sen handlar det ju om att prioritera vad man vill satsa på jag går tex sällan ut och partar.
Jag har jobbat och drivit företag i över 14år och är 33år och har
Inga barn så jag har ju bara mig att prioritera.
Den dagen jag bestämmer mig för att investera i tex en 
bostadsrätt kommer jag naturligt vis inte kunna unna mig att göra detta.
Jag älskar mitt jobb och driver mitt företag, spara och njuta av mitt liv.  


Kommentarer
Postat av: Erika

Japp jag har gjort den i photoshop, är såå stolt över mig själv, att jag ätnligen hajar lite av de programet!

Postat av: Sussi

Självklart är det så. Det handlar ju om ett intresse som man väljer att lägga sina pengar på! :)

2007-08-21 @ 21:26:45
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Att ha det gott

Det är rätt tycker jag

2007-08-21 @ 21:29:37
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback