Då var det..

Då var det dax för lunch, nu är jag så trött på kyckling,ris, pasta och köttfärssås.
Jag gjore ju storkok i söndags och sen ahr jag varit för lat att laga annan mat så
det har  jag avnjutit lunch och kväll i någorlunda varierad ordning.
Men vist är det smidig att ha allt fördigt så man slipper tänka på vad ska jag äta när jag kommer hem.
Men jag behöver kanske inte göra så stora mängder att det räcker till två personer en hel väcka.

Efter jobbet i dag blir det styrka med Pelle och sen hem till tvättstugan och lets dance.
Hoppasa tt ni får en härlig dag.

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Hoppas att din fredag är en skön dag.kram

Postat av: mickan

tack för komentaren!

fin blogg

2009-01-23 @ 16:05:33
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback