Jag överlevde!

Jag lyckades krypa fram ur högarna med papper i går efter en lång helg med
siffror och åter siffror, men nu är det över för dennna gång :)
Nu är det lunchtime för mig här på jobbet, det blir en kort dag i dag
för i kväll är det träningskväll med Pelle pt och det är benen som ska få sig
en omgång, men jag har bestämt mig för att nu får det vara nog med
muskelökning där för nu börjar det spänna ordentligt över låren när jag har mina
jeans på mig, men attans vad jag är nöjd med det resultatet som vi har jobbat fram.

Hoppas att ni får en härlig måndag och en bra start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att du tog dig igenom det. Svar: Ja det var en tråkig avslutning, men jag skall väl inte klaga som inte var drabbat, värre för min stackars väninna. Är på jobbet nu, brandlarmet gick för en stund sedan och vi fick utrymma halva sjukhuset. Falskt alarm förstås och som tur var. Hoppas att du också har haft en bra start på veckan!

Postat av: Linda

Vad kul att du känner dig nöjd med resultatet!! härligt!! Mina jeans spänner också lite ibland men tyvörr inte utav muskler =)

2009-05-05 @ 07:05:35
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Har stannat hemma idag, eftersom jag är krasslig och fryser, men det blir nog bra när jag får kurera mig. Hoppas att allt är bra med dig och att du får en bra dag!

2009-05-05 @ 09:14:43
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback