Lungt!

I dag är det en lugn och skön dag på jobbet, Ensam somm håller ställningarna och
lagom mycket att göra, M & E kommer över på lunch och klipp så det blir trevligt.
Ja då blir det så klart medtagen matlåda som gäll för här är det inga utsvävningar
utöver dom kallorierna som ingår i planeringen.
Jag är farsinerad att det ändå går så bra med deffen, men jag måste nog bli lite
bättre på att väga och ha koll på att allt kommer med.
Det är ju lätt när man ska göra en större portion som ska räcka  till flera mål att
det blir för lite av tex bönorna.
Efter jobbet blir det äntligen träning med Pelle PT, han var på sem förra veckan och
det var tänkt att jag skulle hålla stälningarna själ men icke sa nicke det blev bara
en massa löpning så nu så ska det tillbaka till vanliga rutiner.
Det blev vilomorgon från löpningen i morse, benen ska ju få sin beskärdadel i kvällens pass.


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med PT... Blir avis varje gång jag läser det :D!

Postat av: Att ha det gott

kan inte du fråga Pelle hur man tränar när man har artros i ett knä

Vill träna bort mage och lår

2009-07-13 @ 19:16:48
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är så duktig med din träning, inget fusk där heller!

2009-07-13 @ 19:49:14
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback