Ensamt!

I dag är jag själv på jobbet men det är en soft dag så det är ok, det kan vara skönt att rå sig själv i bland.
Jag är ju aldrig helt ensam för jag har ju mina kunder och så ska jag få mina naglar fixade i dag.
Här har det varit fullt upp med löpning, styrketräning och fix av matlådor.
Det är ju en masssa att hålla reda på just nu, mellanmål lunch, mellis igen och väga mäta och släpa på
en massa burkar.
Men det ger resultat må jag säga, så det är värt det.
Morgonlöpningen är nog det som är jobbigast inte för att jag är trött utan att det blir lite stressigt att hinna med.
Det är ju inte en dag utan fem dagar som det ska hinnas med. men allt går med en vilja av stål.


Gårdagens träning får komma med i dag i stället.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag kan tänka mig att just matplaneringen, mätandet och vägandet tar mycket tid :) Men gud så roligt att resultaten kommer! Då blir man ju desto mer motiverad!

Har du märkt att du även blir starkare eller känns det mer som att musklerna syns mer? :)

Postat av: Erika Hallman

Jösses vilket träningpass! haha!!

2009-07-17 @ 23:14:10
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin dag, kanske du är ledig från jobbet?

2009-07-18 @ 11:08:50
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback