Jobb!

Då var man till baka på jobbet igen, det är nästan så man skulle vilja gå i pension.
I alla fall en månad eller nått, inte för alltid bara en liten tid.
Jag skanade morgonpormenade i morse eller rättare sakt på fm.
Det har varit så härligt att börja dagen så.
Nu har jag fått lite lång lunch så jag ska äta upp min köttfärsfyldapanka och sen gå en sväng.
Senar i kväll blir det som sakt årets första styrka med Pelle pt, det är med skräck blandad förtjusning som jag går dit,
för jag vet att det kommer bli tungt och det blir heller ingen mjukstart.
Men jag vet ju att det går över och man är ju grymt stolt när man har klarat av det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjo! Jag la upp beskrivningen på passet på bloggen!

Hoppas du överlever styrkepasset!

Postat av: Att ha det gott

Det är skönt att vara ledig ett tag sedan ledsnar man

2009-01-07 @ 19:47:50
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback