Trött träning..



Kommentarer
Postat av: Helena

Tack snälla, har haft en riktig bra dag och varit på bra humör. Var hos sjukgymnsten som frikände mig och tyckte att jag kunde träna själv hemma. Blev lite taggad att börja på gym när jag fick prova en massa olika redskap de hade där, så vem vet, hihi. Hoppas att din dag också har varit bra och att du får sova gott, natti, natti!

Postat av: Linda

Så tråkigt att musklerna känns ömma & trötta hela tiden, Det är säkert en fas i träningen bara men jobbigt om man känner att man ska tappa hårfönen =)

För någon vecka sedan när jag precis hade börjat träna efter juluppehållet och fortfarande var förkyld kunde jag knappt lyfta ett vattenglas utan att skaka i armen. Du är nog snart tillbaka igen, kroppen har nog bara en trött vecka! Kram, kram!

2009-02-05 @ 07:14:58
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Ajdå, det där lät inte så jättekul direkt. Men hoppas det blir bättre snart :D

2009-02-05 @ 07:22:37
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback