Fredag!

Då var det fredag i gen, vad veckorna bara springer i väg, här har det varit fullt upp med jobb tills
sena kvällen. I går var jag klar 22.45 så det blev inte mycket til ledigt när jag kom hem, utan jag
stupade i säng. Sen har det tränats och till min stora glädje har magmuskeln inte krånglat
det minst så det är bara att köra på.
I kväll blir det till att tvätta och städa lite för vi får besök av bästa vännen Frida på lördag.
Det ska bli så trevligt att ha en tjejhelg med en trevliga aktiviteter, nu ska jag gå ner och kolla till
min kund som sitter med huvudet fullt med färg.

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Visst är det skönt att det helg igen. Låter som din kommer bli mysig. Här blir det en skön helg också, ser fram emot Oscarsgalan på söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback