Dax att börja..

Då var det straxt dax att börja jobba, jag har varit på vårdcentralen för lite recept på ny allergi och astma medicin.
Det gick så fort att jag till och med han med en fika på stan och en snabb sväng på Beond Retro.
Hittade två fina fyndsom jag måste lägga upp i kväll.
Kom på att det har varit dåligt med foton på sista tiden, jag har inte hunnit ta bilder på morgonen för
håret tar tid och så har ju puff (marsvinet) pipit efter frukost så det har inte blivit tid över.
Men jag har lite fina inköp att visa bla en ersättare för min älsklings kjol som tog livet av sig.
Nu ska jag gå ner och riva lite folie till slingorna som ska göras.
Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Jobbigt med allergi etc..hoppas du har en fin onsdag iallafall!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback